Scott Pilgrim vs. The World


scott

Play Me!

This is the beginning of the Post….


… ezt nem hagyhattam ki.
Ezt a filmet utálhatod, szeretheted, de semmiképp sem hagyhatod figyelmen kívül. Ez volt az egyetlen film ebben az évben amit kétszer néztem meg ugyanazon az estén… mert olyan jót szórakoztam rajta… 🙂 agyilag 20 éves sem vagyok mert szeretem ezt a filmet? Pfff… Istenem… felvállallom.

Sztori:

Scott Pilgrim egy érzelmileg igencsak szegényes átlagos fiatal (basszusgitáros egy bandában). Amikor azonban beköszönt a nagy Ő az átlagosnak semmiképp sem mondható Ramona Flowers személyében, Scott mindent megtesz azért, hogy a lány kegyeibe férkőzzön. S, hogy összejöhessen vele, le kell győzze a 7 gonosz ex-barátját… pfff… igen először én is azt mondtam, hogy wtf… meg még ott volt Michael Cera is… ez már double wtf…

Így indítottam. Eltelt öt perc a filmből. A zene bejött. Rossz volt, zajos, minimalisztikus… ok már csak ezért is megnéztem volna… eltelt tíz perc … a poénok jók voltak… még egy indok… aztán jött az első harcjelenet s az egész elszabadult….

Szögezzünk le valamit már az elején… ez nem tinifilm. Ez egy képregény adaptáció, mely igazán hűen adja vissza a 6 Scott Pilgrim képregény világát (ennek kivételesen utánanéztem 🙂 ).


Persze fiatalos, ez tény. Az én édesapám sem szeretné ha ezt tenném be egy vasárnap délután. Ami vagány volt, az a Nintendo játék feeling volt, amit a film árasztott magából, s amiből még talán túl sok is volt egy kicsit. A harcos részeg megkeveredtek egy tinirésszel, amelyik nagyon poénos és komolytalan volt… a ez a harc vicc ellentét az egészet elég bipolárissá tette. Ezt még megcsapták egy amatőr zeneharcos résszel… s elszabadult az epic epicness.


Karakterfejlődés nincs… mindenki képvisel valamit a filmben… s az is marad az elejétől a végéig, ezzel már nem akarták fárasztani a nézők agyát, s a képregényszeretők is azt mondták volna, h mi a :::AHUE? A film zenéje betegesen jól volt összehozva… az animáció s a színészi munka és összhang elsőosztályú, a harcjelenetek előtt le a kalappal (tényleg, ilyesmit nem néztem volna ki Michael Cerából…), ez a filmes manga feeling nagyon eredeti volt,  bár azt meg kell hagyjam, hogy a minőség egy kicsit elvesződik a végére, s a befejés kicsit már gyorsított s összecsapott a laza, viszonylag lassú kezdet után… de ez talán nem is baj, mert ez a rengeteg harc kb. úgy lefáraszt, mintha azon a majdnem 2 órán keresztül valami adrenalinbombával ölnéd a neuronjaidat.

Kicsit sajnálni való, hogy ez a film nem teljesített jól a moziban… de figyeljétek meg… így is kultuszfilm születik.

Nevek:

Rendezte: Edgar Wright (Shaun of the Dead, Hot Fuzz, érdekes változás… nagyon bejött)

Szereplők: Michael Cera (laza, gyerekes, s ugyanakkor vagány, meglepő),  Mary Elizabeth Winstead, Mark Webber, Anna Kendrick, Kieran Culkin (a legjobb beszólások), Ellen Wong, Brie Larson, Johnny Simmons, Chris Evans, Brandon Routh, Jason Schwartzman, … Clifton Collins Jr., Thomas Jane (cameo)

Zene: Beck, Metric, …

Közbe Beck meg lett vádolva, hogy innen jön az alapötlet… mondjuk a két számnak nem sok köze van egymáshoz, de azért van hasonlóság…

Straightener- Killer Tune


Ez egy olyan film, amiben mindent egy kicsit túlzásba visznek.

Nekem 10

kb. Ennyi erre az évre azt hiszem. BUÉK. mindenkinek…. ha csak meg nem gondolom magam s nem írok még ezt-azt. 🙂

8 gondolat “Scott Pilgrim vs. The World” bejegyzéshez

  1. Visszajelzés: Scott Pilgrim vs. the World (2010) « Filmek Kavalkádja

  2. Visszajelzés: Lista a 200 kedvenccel… | Sandorkavargat's Blog

Hozzászólás