Angels and demons


angels and demons (2009)

demon
hol is kezdjem. szerencsémre ezt a könyvet nem olvastam. A film így egész jónak tűnt, bár lehetett volna jobb is. álltólag (azoktól akik olvasták is) ez az adaptáció jobb volt mint a Da Vinci kód, ami lehetséges, s ahogy az értékeléseket elzézem, valószínüleg így is van.

nekem az első bajom Robert Langdonnal kezdődik. ahogy én a Da Vinci kódot olvastam, nekem Langdon sehogy sem úgy alakult ki a fantáziámban mint Tom Hanks (akinek ráadásul a frizurájától agybajt lehet kapni),
hanem inkább egy Tim Roth-szerű alak körvonalazódott. de ez nem számít. ez nem vesz el semmit a filmből.

a filmet ewan mcgregor vitte a hátán. komplex karakterét nagyon meggyőzően alakította.

az a baj ezekkel a filmekkel, hogy azokat a leírásokat melyek a könyveket annyira különlegessé és letehetetlenné teszik, nem lehet normálisan adaptálni.
vagy esetleg felettébb nehéz, s akkor is unalmas lenne. langdon dobálózik a szavakkal szimbólum erre-arra, meg rohanás, de a néző semmi mással nem marad,
minthogy látott egy vallásos szimbólumos pogány krimit. az illuminati szó pedig a film végére igencsak idegesítő lesz.

7 per 10 – mert nem olvastam előtte a könyvet(amúgy azt szaglom kevesebb lett volna)

3 thoughts on “Angels and demons

Vélemény, hozzászólás?

