Coraline


coraline
A legjobb animációs film amit ebben az évben láttam. Egész végig azon gondolkodtam, vajon Tim Burton-nek nincs-e köze hozzá? Aztán kiderült, hogy nincs. Ez más fergeteges agyszüleménye.

Ügyelj mit kívánsz!
A történet egy kislányról szól, aki házuk egyik elrejtett zugában egy fura, első pillantásra ideálisnak tűnő világra talál, s oda próbál menekülni a szürke valóságból… De nem minden az, aminek látszik.

Hozzá kell tegyem, nem a gyerekeknek készült. Ha 6 éves koromban láttam volna, biztos egy hétig fura dolgokat álmodtam volna. Furcsa, rengeteg jelenet kifejezetten hátborzongató. Ettől függetlenül lebilincselő s nagyon szép és hatásos.

Tiszteletem a rendezőnek, meg a könyv írójának is.

10

Reklámok

2 thoughts on “Coraline

  1. Visszajelzés: Lista a 200 kedvenccel… | Sandorkavargat's Blog

Vélemény, hozzászólás?

