Død snø


dod


Hú, ezt még nagyon rég láttam, mikor nagyon új volt még, s most találkoztam megint vele, gondoltam megér néhány sort.

Kicsit lehet elfogult leszek, de ez pont az a fajta horror-komédia amit én úgy komálok. Brutális, beteges, poénos, undorító, és nagyon-nagyon szórakoztató. A történet néhány fiatalról szól, akik egy menedékházban rábukkannak azoknak a náci katonáknak a pénzére, akik miután a háború vége fele kiűzetettek a norvég kisvárosból, durva fagyhalált halnak a hegyek között. A pénz hatalma azonban úgy tűnik, hogy erősebb még a halálnál is…

Másfél óra agyhalál ez a film, de minden percét megéri. Nem mondom, hogy tökéletes, mert nem az, de mindenképpen pozitív élmény lesz azoknak, akik szeretik az ilyen típusú ‘alkotásokat’. A sok kis apró hiba az éles szemeket majd megüti azért… de ezekbe most nem megyek bele részletesen(túl sok zombie… annyi náci katona kiirthatta volna a várost simán… stb. stb.).

Az az igazság, hogy én Norvégiából ilyen stílusú filmet még nem láttam. Mindenképpen valami új volt errefelé. Benne volt a Hollywood-ság, ugyanakkor mégis lehetett érezni, európai.

Sötét este, max. popcorn ropinak, nézd meg…

9

One thought on “Død snø

  1. Visszajelzés: Lista a 200 kedvenccel… | Sandorkavargat's Blog

Vélemény, hozzászólás?

