The Rebound


rebound


Egy egész jó kis romantikus vígjáték…

Egy szingli anyáról van szó, egy fura 24 éves zsidó fiúról, akik egymásra akadnak a nagy New York cityben, s egy fura is-is kapcsolat alakul ki közöttük. A fiú nem egy átlagos 24 éves… egy sikertelen érdekházasság után van, ráadásul kicsit koravénen szemléli a világot, s nem a szokásos dolgok adnak értelmet életének, ráadásul szülei szerint nem aknázza ki a benne rejlő potenciált. Az anyuka pedig épp volt férjétől szabadult meg, aki mit is mondjunk, pofátlan módon megcsalta. Munkát keres és kap, fia mellé pedig bébiszitter kell… a bébiszitter végül azonban több lesz mint bébiszitter…
Ennyi.

Catherine Zeta-Jones szerintem nagyon jót alakít, ugyanúgy mint Justin Bartha. A történet egy kicsit semmilyen volt persze, de ez senkit sem zavar. Ami nagyon jó volt még, az John Schneider cameo szerepe, szétnevettem magam rajta.
A film vége is kicsit semmilyen és valószínűtlen, de ezt az én szavam alapján ne vegyétek biztosra, mert lehet csak én nézek túl sok filmet, s ebből kifolyólag csak nekem tűnt úgy…

szóval popcorn, ropi, aztán hajrá…

8

Vélemény, hozzászólás?

