Case 39


case

És a hogyan ne csináljunk horrorfilmet című versenyük e havi kiadásának nyertese: CASE39!
Ez a film már annyira gonosz, rossz és sablonos volt, hogy az 18 havi elzárással büntetendő.

Theát… nem is tudom mindek nevezzem: Olyan volt, mintha az Orphant keverték volna, A körrel, aztán pedig megnyomták volna még egy kis Uninviteddel, s ez lett belőle…

Egy gyerekvédelmi ügyosztályon dolgozó nő a meglévő 38 ügye mellé megkapja a 39-iket is… mely egy kislány esete akit állítólag szülei bántalmaznak… egy a gyerek ellen irányuló gyilkossági kísérlet után a szülőket bezárják, a kislány pedig átmenetileg hozzá kerül… de mi van ha a kis angyal… nem is olyan angyali…

Néztem és untam és belevittem aztán megint néztem és untam és belevittem. A történet rossz, néhány helyen röhejesen nagy bakik vannak benne… pl. a víz alatt simán nyíló kocsiajtó stb. stb. a szöveg semmi újat nem tartalmaz… olyan mintha a kedvenc horrorfilmjeink legjobb mondatait összeszedtük volna, s megkeverve felolvasnánk őket még egyszer… És még az ismert nevek sem tudtak segíteni rajta, mint Renée Zellweger vagy Bradley Cooper… ennek a filmnek a bakiszintje őket meghaladta.

Szóval, ha moziba nézed, sajnálni fogod, ha otthon nézed, sajnálni fogod, csak akkor nézd meg, ha nagyon kíváncsi fáncsi vagy … ,p

4/5

Vélemény, hozzászólás?

