Old Dogs


dogs


Erről a filmről sem akartam eredetileg írni, aztán mégis csak arra döntöttem, több okból kifolyólag, miért is ne.

Az egyik ok John Travolta volt, aki tényleg kivívta minden tiszteletem azzal, hogy ezt a vígjátékot fia tragikus halála ellenére befejezte, ráadásul tényleg meg tudta őrizni vicces énjét, még ha csak a kamera előtt is.

A másik pedig, annyit fikázták ezt a filmet, megnéztem, s nem értettem miért. Egy teljesen normális, vicces, szívmelengető vígjátékot kapunk. Jó, hogy már kaptunk száz ilyet, de semmivel sem rosszabb mint a többi. Szóval… kicsit alul van értékelve.

Travolta, és Robin Williams két agglegényt alakít, akik mióta világ a világ barátok, üzlettársak… elválaszthatatlanok. Épp életük üzlete előtt állnak, mikor kiderül, hogy egyikük egynapos házasságából bizony két gyerek született, s most 2 hétre ők kell rájuk vigyázzanak, mivel az anyuka börtönbe megy egy természetvédő akciója miatt.

A filmben szerepet kap Ella Bleu Travolta is, ezzel egyértelművé válik, a kicsi lány apuci példáját követi.
Travolta és Williams egy nagyon jó párost alkot, de mellettük még a mellékszereplők között is nagy nevekkel találkozunk, s mindegyikük hozzátesz valamicskét a filmhez: Bernie Mac (ez volt az utolsó filmje, közben sajnálatos hirtelenséggel elhunyt), Kelly Preston, Seth Green (az ő része különösen vicces), Matt Dillon, Justin Long (a cserkészek ,p) …

Amit akartam nagyjából leírtam, nem lesz életed filmje, de egy kellemes esti szórakozásnak mindenképp elmegy.

7/8

dogs2

Vélemény, hozzászólás?

