Valentine’s Day


day


Tisztában vagyok vele, hogy 3 hónappal lemaradtam. De meg sem akartam nézni elsősorban, írni meg végképp nem akartam róla, de ha már így sikerült, ejtsünk róla néhány szót.

Ez a film kapott sok jót, meg rosszat, inkább rosszat mint jót, s az az igazság, hogy mindenki nézőpontját meg tudom érteni. Személy szerint a Valentin napot egy nagyon semmire sem jó felszínes valaminek tartom, de ha valaki sikerül félretegye a sok elcsépelt izét, akkor egész kellemes tud lenni.

Ebben a filmben néhány pár s emberke Valentin napjával fogunk megismerkedni, pozitív, negatív dolgokkal egyaránt. A cselekmény sok kicsi részre bomlik, melyek végül apró szerkezeti játszadozással egész jól össze fognak kapcsolódni, s egy érdekes kis egyveleget alkotnak majd. Ez volt a jó része.

Jöjjön a rossz. Hihetetlen cselekménybeli fordulatok, elcsépelt szereplők, Ashton Kutcher (szerintem) rossz alakítása, Taylor Lautner és Taylor Swift idegesítő karakterei s gyenge játéka. A Valentin Nap eltúlzottságának hatványozása … elég is ennyi.

Rengeteg ismert színész van a filmben, ez lesz a másik pozitívum, mivel az átlag néző szeret ismerős arcokat viszontlátni. Csak neveket fogok említeni, mert ha a karakterekről is írnék, az már túl sok lenne:
Jessica Alba, Kathy Bates, Jessica Biel, Bradley Cooper, Eric Dane, Patrick Dempsey, Hector Elizondo, Jamie Foxx, Jennifer Garner, Topher Grace, Anne Hathaway, Carter Jenkins, Ashton Kutcher, Queen Latifah, Taylor Lautner, Shirley MacLaine, Julia Roberts, Taylor Swift,….

Nem maradt mit írjak, nem nézném meg még egyszer, de talán egy mézes-mázas estén elmegy…

7

8 thoughts on “Valentine’s Day

  1. no, nem bírtam magammal és megnéztem tegnap..
    azt hittem, így cirka 3 hónapra rá már elmúlt belőlem a túltengő romantikus feeling, de nem!! éppen ezért még tetszett is. de csak ezért 🙂
    alapvetően szerintem pont az volt benne a hiba, hogy a sok ismert szereplőt szívesen nézi az ember órákat, de alig derült ki egyik-másikról valami, nekem meg ez hiányérzetet okozott. pl a Taylor páros abszolút felesleges volt a filmben, ahogyan Dane meg Cooper is hanyagolható lenne, Latifah pláne.
    a szinkronhangokat viszont imádtam, de a szövegek az eredetihez képest (már amit a trailerben hallottam) elég gyatrák lettek..
    mind1, egynek jó volt, bár kétlem, hogy a közeljövőben meg fogom nézni újból 🙂

  2. én nagyon rá vagyok kattanva a szinkronhangokra, ez afféle fanatikum lett mára, h állandóan azt kutatom ki miben miért hányszor kivel és miben még másnak.., mondjuk a szövegeket általában nem szoktam figyelni. ugy értem ha egy szöveg nagyjából oké, akkor oké, ha szar, akkor szar, akkor megnézem felirattal is. sosem értettem mire fel a nagy parasztlázongás egyik vagy másik oldal felé. én mindkét verziót szeretem, néhanapján persze túl lusta vagyok olvasni meg az angolra figyelni, ezért jobb a szinkron. egyes filmeknél meg kifejezetten szórakoztatóak a dialógusok (örök klasszik-kedvencem az ötödik elem 😀 Speier Dávid barátunk azért ott van a szeren ha szöveget kell írni..)

    • Én speciel eléggé az eredeti nyelv híve vagyok… miután elkezdtem angolul filmet nézni, úgy fél éven belül észrevettem, hogy a szinkron irritál. Mostanában már nem is igazán nézek szinkronos filmeket. Az eredeti film elég sokat veszíthet a dumákból egy kicsit sikertelenül átírt szinkronszöveggel. Én nem vagyok a szinkron ellen, csak nem nézem ,p

  3. én azt vettem észre, hogy mióta t*rentezek (nem tudom le szabad-e ilyet írni :p) és feliratos filmet nézek, jobb az angolom. sokkalta, mint az a tetves négy év a középiskolában..
    engem egyelőre nem irritál a szinkron, csak az tud halálba idegesíteni h egy sorozatban át kell állni a szereplő egy új szinkronhangjára (mondjuk elhalálozás esetén ugysem lehet mit tenni, ez van), vagy ha egy filmet uj szinkronnal adnak ki – legnagyobb szivfájdalmam a dirty dancing és zsigmond tamara esete, meg a die hard sorozat, erről néhányszor asszem már ejtettem pár keresetlen szócskát, de nem ez a lényeg.
    nem gondoltam, hogy ellene vagy, mindenkinek szive joga eldönteni, hogy mit részeít előnyben 🙂

  4. “Taylor Lautner és Taylor Swift idegesítő karakterei s gyenge játéka”
    huha hat taylor swift engem az oruletbe kergetett, marmar FELHABORITOAN GAGYI volt a karaktere fuj de undorito volt az a paros .. : (

Vélemény, hozzászólás?

