Remember Me


meeee


S a Pattison őrület elérkezett újabb állomásába, egy szörnyűséges Új Hold s egy drámai Napfogyatkozás között… blehhh… több lányt hallottam erről a filmről beszélni, s amit félfüllel kivettem a dumájukból (nem mintha hallgatóztam volna, nem nem, nem szokásom), az felkeltette az érdeklődésem (igen, ezen a tényen még én is csodálkozom, de mivel sajnos így volt, el kell ismerjem). Na, de nem ez a lényeg. Persze rávettem barátnőm, nézze meg velem, hogy ha valaki egyszer netalán véletlenül rákérdez erre a filmre, láttam-e vagy nem-e? …akkor foghassam rá az egészet (nem mintha ő jobban szeretné Pattison-t mint én, de na).

És igen. Azt hiszem életem egyik leglassabb s legunalmasabb drámája volt az első félórában, nem sok újjal. Komplexusos fiatal karakterek, kicsi hugi, széthullott család, munkamániás illetve komplexusos apák… bla bla bla… amikor már nagyon úgy tűnt, hogy ez bizony unalmas lesz, akkor az egész kezdett egy kis fordulatot venni… egész jó volt a forgatókönyv a közepénél, a cselekmény pedig szépen alakult, s kezdett kicsit érdekes lenni, a karaktereken keresztülvitt hatások pedig szépen kezdtek a nézőre nehezedni, s vártad, mi lesz a vége? S jött a pofáncsapás… amikor ezt a befejezést láttam, legszívesebben azon helyen felpofoztam volna azt aki ezt megírta. Hogy lehet így kitolni a nézőkkel, s ilyen semmitmondó módon megszabadulni az egész dologtól amit az filmben bő egy óra alatt felépül? Csak néztem, s nem jött, hogy elhiggyem. Még most sem jön igazán… szerintem ennek a filmnek kell egy másik verziója is legyen. Nem akartam itt tele spoilerezni azzal, hogy leírom a film végét, de, itt csak elmondom. Ha láttad a filmet, vagy nem érdekel, akkor kattints IDE, s megérted mi volt a problémám…

A film témájára már ki sem térek, mert akkor már tényleg nem ér semmi meglepi…

A színészekről:

Robert Pattison… néhány helyen elveszett a karakterben, néhány helyen erőteljes volt… olyan tőle megszokott erős közepes
Emilie de Ravin… szerintem ő volt a film egyik nagy pozitívuma, szép, erőteljes alakítást láthattunk
Pierce Brosnan, Chris Cooper … a két apa, ahhoz képest, hogy mellékszereplők voltak, nagyon nagy részük volt a film szörnyűséges végének a kialakulásában, s erőteljes, hihető alakításokat nyújtottak (főleg Brosnan)

Amerika feeling, amerikai tragédia, amerikai karakterek, egy jegy Amerikának:

5/6

S a nagy kérdés:

Reklámok

5 thoughts on “Remember Me

  1. “ha valaki egyszer netalán véletlenül rákérdez erre a filmre, láttam-e vagy nem-e? …akkor foghassam rá az egészet” – ez jó XD
    ha visszakapom a kincsesládámat (meghalt a gépem 😥 ), akkor majd érdemben hozzá fogok tudni szólni, egyelőre csak olvasom az irományaidat, és jókat mosolygok rajta 😀

    az mit jelent Pattinsonnál, hogy “tőle megszokott erős közepes”? Miben szoktuk meg tőle az erős közepest.. ?? XD

    • Hát az erős közepest arra értem, hogy talán nézhető, de semmi extra. Ez az emberke erősen e van sztárolva, s nem lehet azt sem mondani, hogy wow de jó, de azt sem, hogy fúj de rossz. Az igazság az, hogy nála sokkal tehetségesebb egyének sokszor fele annyi lehetőséget sem kapnak a bizonyításra :s

  2. Na most már tudom miért nem tudtam rá venni Vash barátomat hogy megnézze:)
    Nekem nagyon tetszett, annak ellenére, hogy valóban kicsit vontatottan indult. A végét meg kifejezetten jó húzásnak tartottam:)

Vélemény, hozzászólás?

