The Human Centipede (First Sequence) (2009)


centi1


Az emberi százlábú… mire is számíts egy ilyen cím hallatán, főleg ha ráadásnak még azt is megtudod, hogy egy igencsak beteges filmről van szó. MUTÁNSOK! Kiáltanál felcsillanó szemekkel, de nem, ez jobb annál…

… kapunk egy sebészt, aki nem tudja mihez kezdjen édes nyugdíjas éveivel. Ezért fogva tart két elég butának tűnő amerikai lányt, akik épp Európa túrájuk közben lerobbannak a háza körül, s szerez még melléjük egy japán pasit, csak azért, hogy azt az álmát, melyet már Rottweiler kutyáin megvalósított, az emberekkel is megtehesse… létrehozva az emberi tökéletességet azzal… hogy összevarrja az egyik seggét a másik szájával s annak a seggét az utána következő szájával… na, gondolom értitek hogy jön ki a százlábú…(mondjuk csak 3 emberből, akárhogy is számolom, ez csak hat láb, én a helyében biztos több embert szedtem volna össze…) sajnálom, de ezt nem hagyhattam ki, még ha most az egyszer le is lőttem a poént.

Nem egy nagy film. Viszonylag olcsó, jól megvalósított, sok áldozatokhoz illő szerencsétlenkedés… félelem, fájdalom, pszichózis… stb. a megszokott recept, csak ez még talán egyeseknek egy kis hányingert is fog okozni. Ne kérdezzétek meg, hogy tetszett-e vagy nem, mert nagyon felemás a véleményem.

A színészek közül Dieter Laser nevét említeném meg, csak azért, mert igazán őrült feje volt, s egész jól játszott.

Tom Six igencsak kiélte beteges kreativitását ezen a filmen, s jövőre jön a folytatás. Alig várjuk. (ezt én sem gondoltam komolyan.)

Szóval, ha megnézed, válaszd a sötét esős estét, bújj be a paplan alá… s készülj fel az öklöndözés s az unalom periodikus váltakozására, megtarkítva néhány klisével. Sok szerencsét hozzá…

6

centi2

Reklámok

3 thoughts on “The Human Centipede (First Sequence) (2009)

  1. én tegnap néztem meg a Cabin fever 2-t. Onnan ismerős pár érzés amikről írsz. A hányinger érzete nagy, a rothadó emberektől, a patakokban folyó vértől és az amerikai tinik életétől, viszont asszem történet nem is volt, így mást nem is tudok elmondani róla 🙂 Majd egy általad javasolt estén akkor ezt is bepróbálom 🙂

  2. jajj Sanci, mostmar muszaly megneznem, na nem a huu de nagy 6-os ertekelesert, de ahogy leirtad erdekesen hangzik (na jo az erdekes rossz szo, de jobbat nem talaltam:D)

Vélemény, hozzászólás?

