Rampage (2009)


rampage

Jogosan tevődik fel bennetek a kérdés címet olvasva: Ez megbolondult? Mi a jó eget akar ezzel a filmmel???
Én pedig válaszolok. Nem sok mindent, de azért erre-arra fel akarnám hívni a figyelmet. Egyenlőre még nem bolondultam meg, mindig is beszélgettem magammal, szóval ez nem új dolog. Ez talán azért van, mert annyira egoista vagyok, hogy jobban szeretem a saját társaságom mint a másokét, vagy hogy legalább magammal jól megértem magam, bár néha még ellent mer mondani nekem.

De tegyük félre az idegösszeomlásomat. Azt akartam itt kihangsúlyozni, hogy ez volt az első Uwe Boll film már egy hosszú ideje amely igenis nézhető volt!!!

Gratulálunk Uwe, hát ide is eljutottunk… a világ tényleg közelíthet a végéhez. De ne értsetek félre… nem volt sem jó, sem nagyszerű, de egyszer meg lehetett nézni. Ami nagy szó, mert eddig tudtommal azok, akik teljesen végig tudtak önszántukból nézni egy Uwe Boll filmet, azok valamiféle különdíjban részesültek, s a nevüket felvésték egy korhadó tölgyfára ,p.

Miről is szól:
Van egy kicsit instabil főhősünk, aki autószerelő, s még mindig a szüleit boldogítja felnőtt kora ellenére… főhősünknek pedig van egy hobbija, melyről csak egy szintén antiszociális ‘barátja'(a fegyverellátója) tud… kevlár páncélokat s fegyvereket vásárol össze… aztán egy nap elhatározza, hogy megtakarítja a várost az emberi mocsoktól.

Jó dolgok: egész ötletes volt, kegyetlen, véres, beteges és volt benne néhány jó duma.
Rossz dolgok: megmaradt egy kis Boll-ra jellemző amatőrség, agyonrángatott kameramozgás, lyukak a sztoriban, elcsépelt klisészerű pillanatok.

Nevek:
Két nevet említenék meg, az egyik a főszereplőnk, Brendan Fletcher, őt már legalább egy féltucat filmben láthattuk, s nagyon élethűen játszott. A másik pedig Shaun Sipos, őt csak azért említeném meg, mert egy olyan karakteres betegség volt kiülve az arcára. S mégsem ő volt az elmebeteg a sztoriban.

Na mindegy. Egyszer meg lehet nézni, s ez nagy szó. Én mindenképp rosszabbat vártam.

6/7

Reklámok

One thought on “Rampage (2009)

  1. Rendezőnek még mindig szar, habár valóban jó volt a film, de inkább csak az alapötlet.
    Az egyik bénaság, bár semmi köze a sztorihoz, meg igazából lényegtelen is, de engem zavart, hogy a főszereplő apját semmiért sem tudta elhitetni velem, hogy az apja. Mindig az volt bennem, hogy csak az anyjának egy új pasija, aki ott lébecol már egy ideje…. na mindegy….
    A másik meg, hogy az elején mi a faxért, de komolyan, milyen célt szolgálva spoilerezte szét uwe bácsi a a saját filmjét azokkal a pár másodpercnyi bevágásokkal? Jó, sokat nem lehetett látni, de azért mégis, szerintem marha zavaró volt, ezt az időt jobban rá lehetett volna építeni a motivációra, minthogy itt bevágogasson ilyen szarokat….
    Amúgy meg simán a GTA jutott esezmbe a filmről, valószínűleg nem véletlenül…

    ps: másik értékelhető filmje ezen kívül még a Seed…..

Vélemény, hozzászólás?

