The Joneses (2009)


jonesy

Íme még egy film, mely megjelenése után kapott hideget is meleget is, aztán mégiscsak kiderül a végére, hogy igencsak kellemesre tudja fordítani az estéjét azon boldogtalan földi halandónak aki szán másfél órát rá.

Én ezen boldogtalan (hazudok) földi halandók közé tartozom, s persze ismét felemásra sikeredett mondatok közepette próbálom fülecskéitekbe súgni mit is vettem észre.

Story?
Ez a film kb. úgy működik mint egy blog. Én ajánlok neked egy filmet, ilyen-olyan jó, rossz, véres, romantikus, amit akarsz… ha elég insziztens vagyok, te meg fogod nézni. Kb. erről szól egy film is. Adott egy álcsalád, akiknél minden tökéletes. Szép ház, márkás cuccok, the american dream, etc. Nekik azonban csak egy dolguk van: profi eladócsapatként javítani napról-napra a mutatókat… a tökéletes életük egy nagy reklám.

A film kellemes volt… elég eredeti, van benne biznisz duma, fedett szerelmi szál(ak), s egy izgalmas kezdet, humoros folytatás után pedig átmegy egyfajta nem a végtelenségig erőltetett drámába, a sztori már az elején tudatja, hogy ilyesmi kisülhet belőle. Más nem igen akad amit stilisztikailag elmondhatnék róla… olyan mint a TV shop, csak sokkal nézhetőbb.

A sztárvilág:
David Duchovny – exMulderünk igencsak szépet alakít ebben a filmben… azon kevés filmek egyike melyben bírtam( a másik a Things We Lost in the Fire-2007 ).
Demi Moore- nagyon jó oda-vissza párost alkotott Duchovny-val. És még a karrierista nő példájává is válik, de ez szerintem nem esett nehezére.
Amber Heard, Ben Hollingsworth – a bajos ‘gyerekek’
Gary Cole, Glenne Headly – a legnagyobb palimadarak.

Szerintem szánj neki egy estét, magadban, vagy társasággal, nem fogod megbánni. 🙂

8/9

Egy kérdés… csak őszintén…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

