Step Up 3d


step

S az egész horrorisztikus nap végére hagytam mind közül a legrémesebbet, a legfélelmetesebbet, a legrettenetesebbet (tudom, hogy s-vel nem kezdünk mondatot, de igazán nem érdekel ,p). Ez pedig a STEP UP 3d. Barátnőm tesztelni akarta a tűrőképességem, ezért azt mondta, hogy táncos filmet akar nézni 3d-ben, s menjünk nézzük meg ezt. Szerintem csak az arckifejezésem akarta látni, de én lazán beleegyeztem, s elmentünk, félretettük az agyunk, s megnéztük. Nem gondoltam volna, hogy ilyen sok ember lesz kíváncsi rá, ez kifejezetten meglepett (a terem majdnem tele volt !!!!). S agy nélkül az egész dolog… mondjuk úgy, hogy elviselhetően szórakoztató volt.

Sztori?
Egy laza fiú, akinek mellesleg élete a tánc, New York-ba megy egyetemre, s itt belekeveredik az igazi táncbandázós életbe. Uhh, hogy ez milyen szánalmasan hangzott.

Vélemény?
Ha szereted azt a filmet akkor ne olvasd.
Háttttt…. a 3d-s táncikálás vagány volt, nem mondom…de kb. ennyi. Ezért sikerült végignézzem, s barátnőmet határtalan tűrőképességemmel ámulatba ejtenem. De amúgy, a sztori banális, klisés, előrelátható, anélkül, hogy a másik két step up ‘alkotást’ végignéztem volna (ez sosem sikerült). A bandázós, befogadós dolog olyan eszméletlenül hihetetlen, s semmilyen, ráadásul tűzdelve van amerikaias cipős, hangfalas nagyzolással, élet-halál harcra menő ellenségeskedéssel. Ahogy ez az ellenségeskedés összekeverik a tánccal, az egész árasztja a homoerotikát. De komolyan. S ezt mondom én, aki több évig néptáncoltam. Vicces, nem? Igazából ennyit akartam erről a filmről írni, s nem is folytatom a fikázást, mert a táncjeleneteken s egy-két kivételesen jól elsült poénon kívül semmi jó nem volt benne.

Nevek:
Számomra viszonylag ismeretlenek, lehet ezzel mások máshogy vannak, na mindegy… felsorolok néhányat…
Adam G. Sevani (jó arc), Rick Malambri (a szerelmes hős nyálkirály), Sharni Vinson, Alyson Stoner, Keith Stallworth, Kendra Andrews, Facundo Lombard, Joe Slaughter,

Ha még nem vagy 14 éves, akkor akár még tetszet is… amúgy kihagyhatod.

Ugye, hogy tényleg ez volt a horrorisztikus nap fénypontja? Ettől tényleg nem fogtok aludni legalább egy hétig ,p : )))))



5 (az is csak a táncra)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

