Mert olyan sok címet akarok megosztani veletek…



… hogy már én sem tudom követni magam. Na mindegy. Itt van még néhány cím, melyről talán hallottatok. Egy-Egy mondat, s mehetünk tovább.

1.Eu Cand Vreau Sa Fluier, Fluier – románul indul, amerikaiul folytatódik, a befejezése pedig nevetséges. 7
2.Takers – Addig untam amíg Hayden Christensen el nem kezdett verekedni. Miután befejezte a verekedést megint unni kezdtem, pedig elég dokat berregtettek. 6.5
3.Dinner for Schmucks – egy abszolút élvezhetetlen és idegesítő vígjáték. Vagy klisészerű vagy alapból rémes karakterekkel, poéntalan poénokkal. Ki lehet hagyni, még akkor is ha Paul Rudd-ot esetleg kedvelitek. Steve Carell… legszívesebben megütöttem volna. 5
4.My Soul to Take – Ez horrornak indult… aztán kabaréba torkollott. Wes Craven ismét abszolút alulmúlta önmagát. Ilyen filmet amatőr horrorguruk csinálnak egyenesen dvd-re. 4.5
5.Unstoppable – az amerikai hősiesség egy újabb mintapéldánya Denzel Washington és Chris Pine vezényletével… és egy újabb megállíthatatlan vonat film is egyben… mert ezek sajnos sosem mennek ki a divatból. Amúgy rendben van és egyszer nézhető, de nincs benne semmi új. 7
6.Secretariat – egy nő, egy eladósodott tanyával, s egy fantasztikus lóval. Igaz történet alapján. Semmi új ez sem, de kellemes és nézhető.  7.5
7.Life as We Know It – nem vártam tőle sokat. Egyszer nézhető. De ennyi. 6.5
8.Tamara Drewe – egy kavarós angol film, mely egész érdekesnek indul, de a végén esetlen brit kavarós módra az agyadra fog menni. 7.5
9.Jackass 3d – azt hiszem ha 3d-ben láttam volna, összehánytam volna magam tőle. Így is kellemesen gusztustalan volt. S sajnos egyáltalán nem vicces. 4
10.Another Year – egy év egy pár s a körülöttük élő személyek életéből. Ennyire emberi s ugyanakkor céltalan filmet rég láttam. 7.5
11.How do You KnowOwen Wilsont meg akartam ütni. Paul Rudd és Jack Nicholson pedig nagyon melléfogtak ezzel. Kérem vissza a másfél órámat, még akkor is ha Reese Whiterspoon nagyon is szép és szőke volt. 4
12.Brotherhood – ez a film sokáig ült a listámon. Mert nem tartottam elég eredetinek az alapötletet (egyetemi testvériségbe balul elsült beavatós este). De egy akkora feszültség s energia szövi át a filmet, hogy még akkor is érdemes volt megnézni ha a sztorit ismertem s a végkimenetelt előre tudtam. 8
13.KaboomGregg Araki leszokhatna a drogoktól. Ez a film jól indult, még akkor is ha startból szexualitási kliséken alapszik, a közepén azonban felfordul, s a végére valami leírhatatlan szar izé lesz belőle. (egy szekta s a világ felrobbantása, meg szuper erők … most komolyan… hogy jutottunk el ide a biszexuális fiútól???)Eszméletlenül el lett tolva. Hagyd ki. 4.5
14.The Warrior’s Way– egy Új-Zélandi Western keleti harcművészettel fűszerezve. Nagyzolós, koppintós, elég amatőr, s végül még unalmas is. 5.5
15.Neds – egy elég kemény dráma egy felcseperedő fiú életének alakulásáról a hetvenes évek kegyetlen Skóciájában. 8.5
16.Yogi Bear– eszméletlen. 3
17.The Big Bang – soha senki se merje odatenni Antonio Banderas-t másfél órára narrátornak ezután… Jézus!!! Raadásul még a sztori is lyukas, rossz és céltalan. 5.5
18.Jackboots on Whitehall – igazából úgy meguntam azokat a bábukat, hogy végig sem tudtam nézni. 4.5
19.Shaolin – Kína és hadvezérek akik egymás fejét akarják, meg egy shaolin rend a középpontban. Egész jó film. Mozgalmas jelenetek, jó játék, Jackie Chan mellékszerepben, érdemes megnézni. 8
20.Cyrus – egy film az anyuka barátjának s elkényeztetett fiacskájának a harcáról. John C. Reilly és Jonah Hill is jó alakítást nyújt, a film pedig a vártnál jobb. 8

Kellemes szemezgetést.

2 thoughts on “Mert olyan sok címet akarok megosztani veletek…

Vélemény, hozzászólás?

