The Hangover Part II (Másnaposok 2., 2011, Mozinap 5…)


Tudom, hihetetlennek tűnik, de ezért a filmért én elmentem a moziba. 🙂 A vicces az egészben az, hogy tudtam, hogy ugyanaz a káosz és ugyanazok a poénok lesznek benne, mint az elsőben voltak.

S nem kellett csalódnom benne…

Sztori:

“Hőseink” most épp STU házasságára készülnek Tájföldön, azonban az ártatlannak induló legénybúcsú ismét káoszba torkollik…

Vélemény:

Nem tudom, hogy lehet egy filmet még egyszer újracsinálni úgy, hogy ugyanaz a forgatókönyv s poénszerkezet, s csak a város rajza változik. Ugye az első részben kipécézték a világ egyik pöcegödrét, Las Vegas-t, most pedig a világ másik végén a másik pöcegödröt, Bangkok-ot, mely híres a drog s emberkereskedelemről. A filmet, melyet életetek egy bizonyos pontjáén átéltek majd, talán különbözteti meg az első résztől, hogy a poénok, ha lehet ilyet mondani, még kegyetlenebbek.

Bradley Cooper a hátán hordozza a társaságot, Zack Galifianakis idegesítő mint mindig, de mesteri módon, Ed Helms pedig, ebben a részben is rajta csattan szinte minden poén :p

A neveket is leírtam nagyjából… más elemeznivaló nem is maradt. Meg lehet nézni ha szereted az ilyesmit, s ha már nagyjából elfelejtetted miről is szólt az első rész.

Én kimondottan élveztem, de hát azt tudjuk, hogy az én agyi szintem néha egyenlő egy 10 évesével ha idiótaságokról van szó.

Szóval először a osztályozzuk a filmet, aztán pedig a véleményetekre leszek kíváncsi…

Jegy:

8

Szóval, sokan az első rész koppintásának nevezték ezt a részt, nekem is úgy tűnt valamennyire, de ettől függetlenül próbáltam értékelni a filmet, s kikapcsolni agyam.

Koppintás vagy sem? Ezt főleg azért kérdem, mert most ráadásul még valami forgatókönyvíró is beperelte őket, mert állítólag az ő bangkoki élményei ihlették a filmet… asszem’ ez már a harmadik per, mely a filmet érinti… NICE!

Amúgy az író helyében ilyesmivel nem dicsekednék….

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

